Thursday, March 08, 2012

BOB


Assalamualaikum wahai rakan-rakan blogger sekalian...Entry kali nie teman nak soksek soksek tentang ”BOB”…..Agak-agaknye bob nie korang pikir ape??..haaaa,,dah tau dah ape mende yang korang create dalam kepale otak korang tuh…Haruslah direferkan kepada budak montel yg kiut miut kan..atau word yang paling mudah untuk difahami adalah Budakkkkk Gemokkkkkk….huhu…V(^_^)V
Chumil tak sayer..Ko ade!!!
Kadang-kadang rase pelix,heran,konfius dengan panggilan “Bob” tuk mereke-mereke yang ade tulang rangke besauu plus extra isi dan lemak….hehe..Kenape kene panggil mereke “Bob”…Kenapa…Kenapa…Kenapa…-_-“

Dari mane bermulanye panggil panggil orang gemok nie “Bob”..Atenye,ce cite ce cite..Nak tau jugak teman nih…Nape tak panggil orang kurus “Bob”…Salah ke kalau orang kurus dipanggil “Bob”..Mesti macam pelix je kan sebab dah biase dengar orang panggil “Bob” nie tuk orang-orang yang badannye b’saiz xxxxxl..haaa,hamekkk ko..hahaha..

Contoh-contoh yang terdekat yang bley kite tngok of coz ler dekat artis2 kite..kalo aku suh tngok kawan2 aku ade kome kenai..idok kan….hahaha..ok ok ok..back tu my topic..So,contohnye “Bob Lokman”, “Bob Kuman”, “Bob AF2”…Sape lagi ntah..idokler aku kenai semua artis2 nie..yang mane duk selalu dengar je yang aku ingt…hoho
Dalam pemikiran aku la, “Bob” tu mungkin bermaksud à “Beliau Orang Buncit”??....”Big Oh Big”??...”Best Of Biggest”....Errr,ape lagi eh..errrr,errrr,errrr,xdek idea dah..Tu je yang terpikir setakat nie ..hoho…Ape-ape pon keciyan ler cket dengan dieorng nih..Dieorang pon ade name yang parents dieorng dah bagi kan..So,panggil jela dieorng dengan name yang telah t’maktub di IC dieorng..xpon pnggil nick name yg parents dieorng panggil pon ok wat..boleh kan..kan..kan..Ok,dah dah..Aku nak stop membebel dah..Kang Terase plak orang-orang yang ade kaitan ngan post aku nie..hehe..Adios..Wassalam..


No comments:

Post a Comment