Friday, December 21, 2012

Majlis Akad Nikah - 071212


Alhamdulillah..Syukur ke hadrat Ilahi dengan limpah kurniaNya dan keizinanNya, aku kini telah bergelar seorang isteri kepada Muhammad Thomas Angom Bin Abdullah dengan sekali lafaz sahaja pada jam 9.35AM pada 7 Disember 2012 yang lalu…Tidak dapat digambarkan perasaan aku tatkala mendengar lafaz yg diucapkan oleh suamiku dengan lancar sekali (sebab banyak kali prektis tuh..hehe).. “ Aku terima nikahnya Nurul Afiza Binti Azizan dengan mas kahwinnya dua ratus ringgit tunaiiiii”..Masih t’ngiang-ngiang lagi lafaz akad nikah itu..B’debar dan gugup menunggu saat itu.

Tapi syukur Alhamdulillah, akhirnye kini aku menggalas tugas yang amat berat sebagai seorang isteri untuk menjadi isteri yang taat akan perintah suami dan dalam masa yang sama mendidik suami yang merupakan seorang mualaf untuk lebih mendalami agama islam..begitu juga dengan aku yang akan sama-sama melayari bahtera rumahtangga bersama suami t’cinta untuk sama-sama mendalami ilmu agama..InsyaAllah..Semoga pernikahan kami mendapat berkat dan rahmat dari Allah S.W.T..Ameen..

Aku disamping mas kahwinku..Hehe
Alhamdulillah..Muke yang sangat gembira setelah menjadi suami aku
Warga Kem Teluk Rubiah



2 comments:

  1. Tahniah pn nurul, hepi smp krem la kaki tu ye? Hihi :p sempat update lagi tu wlpn jari x beberapa nk elok...

    ReplyDelete
  2. hahaha..sayanggg..xbaekkk..yg gune jari telunjuk n ibu jari je..jari manis x gune..:p

    ReplyDelete