Thursday, September 20, 2012

(T_T)


Ya Allah Ya Tuhanku..Terase beratnya ujian yang Engkau berikan Ya Allah…Tapi mungkin ini yang terbaek untuk aku dan encik tunang..Aku terima dengan hati yang redha Ya Allah..Sungguh la orang kate, bila b’tunang..Memang banyak dugaan…Ya!!Sekarang memang aku merasa dugaan yang amat berat dariMu..Apa yang aku dengar hari ini memang berita yang menyedihkan buat aku…Sangat sedih…Walaupon dari luar aku boleh nampakkan ketenangan aku bila mendengar,tapi dalam hati rase sebak sesangat…Dah bape kali dah air mata nie mengalir..sedeyyy..uwaaaa…=’(

KD Pahang..PAHANG ok..Bukan  PERAK…Tempat encik tunang bakal memulakan tugas barunya…Aku...Semakin jauh darinya…Perak  ----- > Pahang….Arghhh,jauhnya rase…(T_T)

Bukannya tak pernah b’pisah..Pernahh..Tapi sebelum ini tanpa apa-apa ikatan..Perasaan sedih itu walau ade,tapi tak sama bila dah mejadi separuh darinya…Tapi aku percaya mungkin ada hikmah yang Allah nak tunjukkan pada kami berdua..Mungkin bila berjauhan untuk seketika sebelum menjadi suami isteri yang sah,ikatan cinta, kasih sayang, kepercayaan dan kesetiaan kami akan lebih kukuh….

Semoga encik tunang dapat memulakan tugas barunya dengan penuh tanggungjawab dan amanah…Saya sayang laling..saya sayang kat sayang..Luv u sayang…(Sori,kalo t’over..hehe)

**Pejam celik pejam celik dah nak masuk bulan Disember…Sayangggg,,,,kita nak kawen dah…(perkara nie yang aku akan kate dalam hati nnt..hoho)…Semoga tarikh 7 Disember 2012 terase cepat berlalu…Dan semoga segala urusan pernikahan dan perkahwinan kami dipermudahkan oleh Allah..Ameeennn…




No comments:

Post a Comment