Monday, April 26, 2010

Takotnye saye...

Assalamualaikum W.B.T


Hari nie rase nak post something pasal exam hari esok...Rase sangat takot nak menghadapi hari sok..Paper BOT205-Microscopy and Histology Techniques merupakan paper yang payah cket nak skor terutame bhgn microscopy neh..adeiii..da la agak lemah bab-bab microscope nie..bnyak plak jnis-jenis microscope nak kene tau..illumination,koehler,contrast,numerical aperture..wah,serabut otak nak ingat-bende-bende nie..

Ade lebey kurang 24jam dari sekarang tuk mengadap paper nie di dewan exam yang comform-comform la dingin membeku..tu blum tolak,darab,kuase due dengan mase nak tidow, makan, mandi, solat lagi..fuh,sempat kew aku nak review semua balik neh..

Part histo nie xdek la nak risau sangat..Bkn sbb senang..tp agak senang nak skor la part nie..hehe..lecturer yang semak part nie pon agak b'murah ati ngan student..dalam 6 soalan esei kompem-kompem la aku akan jawab part histo 3 soklan n part microscope nie 2 soklan jew..mintak-mintak la 2 soklan microscopy tu Allah permudahkan aku nak ngarang karangan..aku dapat rasekan agak susah nak mengarut part microscopy nie..kalo memang xtau memang xkan tau la sampai ke sudah..xyah susah-susah nak perah otak..perah sampai kering pon xkan dapat jawapannye..ishk3!!!

Semoge Allah permudahkan segala urusan dan menguatkan short memoryku dan juge memberikan ketenangan kat aku tyme nak jawab paper nie esok kui 2.15 pm..amenn!!!

Wish me luck...(#_#)

1 comment:

  1. salam...
    study mane & kos pe nie sis???

    gud luck la exam...

    ReplyDelete